Verzendbeleid

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2025

We leveren momenteel uitsluitend binnen Nederland en België. We hopen in de toekomst uit te breiden naar meer landen, maar richten ons nu op het betrouwbaar en snel leveren in deze twee landen.

Verwerkingstijd van bestellingen

Wij verwerken bestellingen doorgaans binnen 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag), afhankelijk van drukte en beschikbaarheid van artikelen.
Orders die na 17:00 uur (CET) of in het weekend worden geplaatst, worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Geschatte levertijd

Na verzending bedraagt de levertijd 4-6 werkdagen.
Houd rekening met eventuele vertragingen rondom feestdagen of bijzondere omstandigheden.

Verzendkosten

Gratis verzending: Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht de waarde van je bestelling. Wij willen dat onze klanten zorgeloos kunnen winkelen zonder onverwachte kosten.

Track & Trace

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code (indien beschikbaar). Hiermee kun je de voortgang van je zending volgen op de website van de betreffende vervoerder.

Leveringsproblemen

Als de koerier je niet thuis aantreft, laat deze doorgaans een bericht achter of probeert op een later moment opnieuw te leveren. Soms wordt het pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt. Volg de instructies in het bericht van de vervoerder.
Heb je je bestelling na de geschatte levertijd nog niet ontvangen of is er een probleem met de trackinginformatie? Neem dan contact met ons op via hello@maisonbonne.nl, zodat we het kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen vinden.



BEDRIJFSGEGEVENS

Contact (geen bezoek- of retouradres)

  • Bedrijfsnaam: Provida Ecom
  • Adres: Oder 20, Unit 4664, Den Haag, Zuid-Holland, 2491 DC, Nederland
  • Bedrijfsregistratienummer: 70761353
  • BTW-nummer: NL001792269B73
  • E-mail: hello@maisonbonne.nl
  • Telefoonnummer: +31 6 31 91 77 95
  • Contactformulier: Klik hier
  • Openingstijden: Maandag tot zaterdag (09:00 - 17:00)